25/06/2026 03:00

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΝΑΥΠΛΙΟ – ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ

23/06/2026 09:03
0 '

Η τουριστική περίοδος στο Ναύπλιο βρίσκεται ήδη στο απόγειό της. Οι επαγγελματίες της πόλης δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες στους επισκέπτες. Δυστυχώς, όμως, η εικόνα που αντικρίζουμε στους δρόμους και τα σοκάκια της πόλης δεν συνάδει ούτε με τη φήμη ούτε με τις προσδοκίες ενός  τουριστικού προορισμού.

Όταν οι κατσαρίδες κυκλοφορούν ανενόχλητες και η απεντόμωση παραμένει σε εκκρεμότητα, η αδράνεια δεν μπορεί να αποτελεί επιλογή.

“Η θερινή περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει για τα καλά στο κοσμοπολίτικο Ναύπλιο, στην πόλη μας, με πολύ όρεξη και διάθεση εκ μέρους όλων των ξενοδοχείων αλλά και των καταστημάτων εστίασης, αλλά δυστυχώς χωρίς ιδιαίτερη ανταπόκριση εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής.

Παρά τις συνεχείς οχλήσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Ναυπλίου και κάποιων μεμονωμένων μελών μας σχετικά με την απεντόμωση και τη διαχείριση παρασίτων – που είναι υποχρεωμένος να πραγματοποιεί ο Δήμος κάθε χρόνο στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου – κάτι τέτοιο δεν έχει ακόμη γίνει.

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό: κατσαρίδες σε όλη την πόλη, στους δρόμους, στα σοκάκια, δίπλα στο τραπέζι που κάθεται κάποιος να απολαύσει τον καφέ ή το φαγητό του, στην είσοδο ενός καταλύματος, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

Και μέσα σε αυτό το «ειδυλλιακό» περιβάλλον, θέλουμε τουρισμό υψηλής ποιότητας και για όλο τον χρόνο. Αντί να είμαστε σε εγρήγορση για νέους τρόπους προσέλκυσης επισκεπτών, «πονοκεφαλιάζουμε» για το πότε θα αποφασιστεί από τον Δήμο να πραγματοποιηθεί απεντόμωση και μυοκτονία στα κεντρικά φρεάτια αποχέτευσης και «τρέχουμε» να εξολοθρεύσουμε τις κατσαρίδες, μην τυχόν τις δει κάποιος επισκέπτης και τρομάξει.

Εάν θέλουμε κάτι να αλλάξει στην πόλη μας, να διατηρήσουμε το χρώμα της και να έχουμε ποιότητα για τους δημότες αλλά και για τους επισκέπτες, πρέπει να προχωρήσουμε σε πράξεις, με πρώτη και αυτονόητη αυτή της απεντόμωσης και της μυοκτονίας εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής.

Είναι απαίτησή μας ως επαγγελματίες και υποχρέωσή σας ως Δημοτική Αρχή.”

Το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ένωσης Ξενοδόχων Ναυπλίου

Κοινοποιήστε την ανάρτηση: